آپدیت الگوریتم های گوگل در گوگل

بروزرسانی الگوریتم گوگل آپدیت در هسته گوگل مارس 2024

این الگوریتم‌ها در پشت صحنه، مطالب صفحات وب را فیلتر می‌کنند و میزان ارزش و ارتباط آن‌ها با عبارت جستجو شده را می‌سنجند تا بتوانند بهترین و مرتبط‌ترین نتیجه را به کاربران نمایش دهند. معمولاً جزئیاتی از آپدیت الگوریتم های رتبه بندی گوگل توسط این کمپانی منتشر نمی شود. گوگل این کار را برای جلوگیری از سوء استفاده افراد جهت دور زدن این الگوریتم ها و کسب رتبه های بهتر در صفحه نتایج سرچ انجام می دهد. این موضوع، کار متخصصان SEO را هم سخت می کند؛ چرا که باید از طریق اطلاعات محدودی که منتشر می شود و همچنین آزمون و خطا و تجربه، خود را با آپدیت الگوریتم های گوگل تطابق دهند. در غیر این صورت، زحماتی که برای سئوی سایت خود کشیده اند، بر باد خواهد رفت. اساسا الگوریتم رنک برین با استفاده از سابقه جستجوی کاربران، نتایج شخصی‌سازی‌شده تری را نمایش می‌دهد.

هدف اصلی این آپدیت، تنزل رتبه وب‌سایتی است که لینک آن دستکاری شده باشد. یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل، که بهبود نتایج جستجوی محلی را هدف قرار داد، به عنوان به‌روزرسانی “کبوتر” شناخته می‌شود. هدف اصلی این به‌روزرسانی الگوریتم گوگل، بهبود نتایج جستجوی محلی بود تا کسب‌وکارهای محلی با حضور آنلاین قوی‌تر، رتبه های بهتری در نتایج جستجو به دست بیاورند. الگوریتم پنگوئن از جمله الگوریتم‌هایی است که بارها به‌روزرسانی شده و در آخرین آپدیت که در 23 سپتامبر 2016 انجام شد، این الگوریتم با الگوریتم core ترکیب شد. به این ترتیب در حال حاضر علاوه بر اینکه بر حضور به موقع و کافی کلیدواژه در محتوا نظارت دارد، کیفیت بک لینک‌هایی که صفحه وب گرفته است را نیز بررسی می‌کند.

زبان مربوط به پست وبلاگ مارس 2024 و بخش پرسش‌های متداول (FAQ) درباره سیگنال‌های سایت به مستندات منتقل و گسترش داده شده است. اطلاعاتی درباره چگونگی انصراف از ویژگی Page Annotations که در اپلیکیشن گوگل iOS موجود است، اضافه شده است. 17 دسامبرمستندسازی مدیریت خزش URLهای مربوط به پیمایش Facetedچه چیزی تغییر کرده؟مستندات جدیدی درباره مدیریت خزش URLهای مربوط به پیمایش Faceted اضافه شده است. 15 ژانویهاضافه شدن توصیه‌ای درباره پذیرش امتیازات و بررسی‌هاچه چیزی تغییر کرده؟یک توصیه جدید به مستندات مربوط به قطعه‌های بررسی (Review Snippets) اضافه شده است. این تغییرات صرفاً ویرایشی هستند و تغییری در رفتار سیستم ایجاد نشده است. با تضمین اینکه معیارهای SEO برای سال‌های متوالی ادامه‌دار خواهند بود، گوگل نوار ابزار مرورگر خود و به دنبال آن Toolbar PageRank (TBPR) را راه اندازی کرد.

این سیستم می‌تواند بخشی از متن یک صفحه که دقیقا مرتبط یا پاسخ به یک جستجو است را تشخیص دهد. این سیستم در حال حاضر برای تولید نتایج در قطعات ویژه یا featured snippet در مورد موضوعات خاص مانند کووید استفاده می‌شود و در نتایج عمومی استفاده نمی‌شود. سیستمی که منابع خبری محلی را در صورت مرتبط بودن با پرس و جو نشان می‌دهد. الگوریتم به زبان بسیار ساده؛ مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها است که ورودی می‌گیرد، محاسبه می‌کند و خروجی می‌دهد. حذف سایتهای تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی بی کیفیت از فضای وب می باشد. ۱- این الگوریتم را با الهام بخش از ذهن انسان ساختن، و به دلیل سرعت بالایی که داره به موتور جستجو این اجازه رو می‎ ده تا جستجوی معنایی را در مقیاس بزرگتری بر عهده بگیرد.

به‌عنوان مثال، مدل‌هایی چون GPT-3 در حال حاضر متن‌هایی را تولید می‌کنند که از نظر ساختار، سبک و لحن شباهت زیادی به نوشته‌های انسان دارند، پس الگوریتم‌های گوگل نیز باید آپدیت شوند. امروزه کیفیت طراحی صفحات فرود و محتوای آن ها نه تنها در گرفتن رتبه های بهتر در تبلیغات کلیکی موثر است، بلکه به بهبود امتیاز کیفی یا Quality Score هم کمک می کند. با این آپدیت در چندین سیستم برای ارزیابی بهتر و دقیق تر محتوا تغییرات پیچیده ای رخ داده است و به جای تکیه بر یک سیگنال واحد، از سیگنال ها و روش های نوآورانه برای رتبه بندی استفاده شده است. ما در این مقاله تنها به مواردی اشاره کردیم که بر نتایج رتبه بندی تاثیرگذار هستند. این آپدیت در خصوص کیفیت محتوای موجود در هر سایتی صورت گرفت، اما مانند خیلی از آپدیت های دیگر مورد تایید گوگل قرار نگرفت. این آپدیت توسط افرادی که در سئو فعالیت داشته اند و ابزارهای ردیابی سئو شناسایی شد ولی باز هم مانند آپدیت های دیگر مورد تایید گوگل قرار نگرفت به همین دلیل نامی برای این به روز رسانی در نظر گرفته نشد.

کارشناسان سئو پارس اوستا همیشه از اخبار و تغییرات جدید آگاه هستند و با تلاش های زیاد میتوند رتبه سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش بدن. در ۴ اکتبر ۲۰۲۳، گوگل به‌روزرسانی اسپم خودش رو منتشر کرد و هدفش بهبود سیستم تشخیص اسپم و بهبود پوشش در بسیاری از زبان‌های از جمله ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، چینی و غیره‌س. Moz کار بسیار جالبی انجام داده و تغییرات روزانه در رتبه بندی موتور جستجو رو مثل دما نشون میده. در سال 1996، ایده لینک‌ها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی، جستجو را با آنچه به رتبه صفحه گوگل تبدیل می شد، متحول کرد . تمام این تلاش‌ها به منظور بهبود عملکرد جستجو در گوگل و ارائه نتایج دقیقتر و مطابق با نیازهای کاربران است.

دنبال کننده‌های تغییرات صفحات نتایج گوگل (SERP-Tracker) و وبمستران زیادی، گزارش تغییر رتبه‌بندی سایت‌ها را دادند. حدس و گمانه‌ها شامل گستره وسیعی می‌شدند، برخی‌ها تصور می‌کردند که این بروزرسانی مرتبط با تجارت الکترونیکی (e-commerce) است و برخی این بروز رسانی را مربوط به نمایش سایت‌ها در موبایل می‌دانستند. موبایل گدون یا آخرالزمان موبایلی اسمی بود که سئوکارها روی این الگوریتم گذاشته بودند. در اصل گوگل قبل از انتشار این الگوریتم به شکلی نادر خبر از این داد که قرار است در آینده الگوریتمی برای افزایش اعتبار سایت های موبایل فرندلی (مناسب نمایش در موبایل) منتشر شود. همین موضوع باعث ترس سئوکارها و انتساب این اسم به الگوریتم آپدیت موبایلی شد.

بنابراین، گوگل الگوریتم زبرا (Zebra Algorithm) را به‌روزرسانی کرده است تا اعتماد کاربران را حفظ کند. مرغ مگس خوار گوگل بازنویسی الگوریتم گوگل بود که نیازهای جستجو در دستگاه های تلفن همراه را پیش بینی می کرد. در واقع این الگوریتم ها مجموعه ای از یک سیستم پیچیده هستند، که برای بازیابی اطلاعات از فهرست جستجوی خود و ارائه فوری بهترین نتایج ممکن در هنگام جستجوی یک کلید واژه یا عبارت استفاده می شوند. برای پاسخ به سوالات کاربران درباره نحوه اجرای این برچسب‌گذاری برای دسته‌بندی‌هایی با آیتم‌های زیاد، مانند محتوای صفحه‌بندی شده یا اسکرول بی نهایت. نحوه استفاده از نشانه‌گذاری صفحات پروفایل و انجمن‌های گفتگو در جستجوی گوگل به‌روزرسانی شد.

Google سیستم‌هایی را برای ارائه مجموعه‌های خاصی از اطلاعات در مواقع بحران، مانند هشدارهای SOS هنگام جستجوی بلایای طبیعی، در اختیار دارد. به نظر من فقط نیاز است در مورد الگوریتم‌هایی حساس باشید که مربوط به موارد تکنیکال سایت است. من در صفحه سئو چیست به موضوع الگوریتم تا حدی پرداخته‌ام اما در این قسمت می‌خواهم کمی پایه‌ای‌تر این موضوع را بررسی کنم. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد. برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.

برای توضیح بهتر اینکه برخی ویژگی‌ها می‌توانند لوگوی نمایش داده شده را تحت تأثیر قرار دهند، در حالی که برخی دیگر در پشت صحنه استفاده می‌شوند. پیش‌تر درباره این موضوع در وبلاگ گوگل صحبت شده بود، اما در مستندات اشاره نشده بود. برای کمک به تجار جهت مشخص کردن قیمت‌های فروش ویژه از طریق داده‌های ساختاری و همگام‌سازی با ویژگی‌های موجود در مرکز تجاری گوگل (Merchant Center). برای دسترسی آسان‌تر به راهنمایی‌های مرتبط با پارامترهای URL، که پیش‌تر تنها در پست بلاگ مربوط به ناوبری مبتنی بر فیلترها ذکر شده بود. جزئیات بیشتر درباره این تغییرات و دلیل آن را می‌توانید در پست وبلاگ ما بخوانید. 18 دسامبریکپارچه‌سازی مستندات مدیریت خطاهای robots.txtچه چیزی تغییر کرده؟مستندات مربوط به مدیریت خطاهای فایل robots.txt در یک بخش تجمیع شده است.

در‌حالی‌که Passage Ranking و SpamBrain توانسته‌اند دقت بیشتری را در نمایش بخش‌های خاص و شناسایی محتوای اسپم فراهم کنند. الگوریتم Knowledge Graph به گوگل کمک می‌کند تا روابط پیچیده میان مفاهیم مختلف را درک کرده و نتایج جستجو را دقیق‌تر و جامع‌تر نمایش دهد. برای موفقیت در سئو، سایت‌ها باید بر ایجاد محتوای باکیفیت، بهبود تجربه کاربری و استفاده از داده‌های ساختاریافته تمرکز کنند تا بتوانند با به روز ترین الگوریتم گوگل 2024، هماهنگ شوند. گوگل در سال 2024، با به‌روزرسانی الگوریتم‌های خود، همچنان به بهبود تجربه کاربران و کیفیت نتایج جست‌وجو ادامه داد. از جمله جدیدترین تغییرات گوگل، الگوریتم Helpful Content Update به شمار می‌رود که تمرکز آن بر ارتقاء محتوای مفید و مرتبط برای کاربران است؛ به‌طوری که سایت‌هایی با محتوای کلیشه‌ای یا کم‌کیفیت رتبه پایین‌تری دریافت می‌کنند.

بنابراین شما به عنوان یک سئوکار حرفه‌ای باید همیشه در جریان جدیدترین به‌روزرسانی‌ها باشید. این تغییر به حدی قابل توجه بود که می توان از آن به عنوان اتفاقی تاریخی یاد کرد. پس از این اتفاق طرفداران گوگل برای رسیدن به اهداف و جست و جو های خود دیگر محدود به رایانه نبوند، آن ها این قابلیت را داشتند که در هر زمان و هر مکان به کمک گوگل به سوالات خود جوابی قانع کننده دهند. داشتن رتبه بالا در گوگل به ‌طرز چشمگیری سبب بالا بردن حجم ترافیک و دیده شدن وب‌ سایت می ‌شود. در سال 2007 گوگل از مایکروسافت به‌ عنوان پر بازدید ترین سایت در فضای مجازی پیشی گرفت با این حجم ترافیک کسب یک جایگاه در صفحه نتایج گوگل می‌تواند به‌ معنای افزایش چشمگیر تعداد بازدید کنندگان از سایت باشد. با این تفاسیر، یکی از مهم‌ترین سوال‌ها این است که آیا گوگل می‌تواند محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهد و آن را از محتوای تولید شده توسط انسان متمایز کند.

وب مستران نوسانات متعددی را در تاریخ 19 تا 20 آگوست که عوامل موثر در رتبه بندی سئو می بود مشاهده کردند که این آپدیت نیز توسط گوگل تایید نشد. صفحاتی که دارای تبلیغات تهاجمی، محتوای بی کیفیت و ناکافی و نشانه های دیگر ناشی از نارضایتی کاربران بودند مورد تاثیر منفی این آپدیت قرار گرفت . این الگوریتم در ۸ مارس ۲۰۱۷ عرضه شد و برای محتوای تبلیغات محور، مفید است. الگوریتم فرد، به عنوان یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های گوگل، وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که شرایط وبمستر گوگل را مختل می‌کنند. وبلاگ‌هایی که با پست‌های بی‌کیفیت بر سایت تاثیر می‌گذارند، در واقع برای کسب درآمد تبلیغاتی ایجاد شده‌اند. الگوریتم کبوتر به شما کمک می‌کند که سئوی داخلی و سئوی خارجی صفحه خود را تحلیل کرده و بهبود بدهید.

رنک برین که معروف به رتبه بندی با هوش مصنوعیه، یکی از الگوریتم های جدید گوگل مبتنی بر یادگیری مداوم هست که بسیار برای روند بهبود و افزایش سئو سایت ملزم و ضروری وب مسترهاست. این الگوریتم مانند یک مراقب و محافظ بر محتوای نامستدل و غیرموجه اثر می‌گذارد و با بررسی دستورالعمل‌های کیفیت جستجوی گوگل، تطابق مقاله یا وبلاگ ایجاد شده را با این دستورالعمل‌ها می‌سنجد. اگر در حال اضافه کردن تبلیغات در وبگاه یا مقاله‌تان هستید، باید از محتوای با کیفیت استفاده کنید. گوگل توان شناخت تمامی جنبه‌های وبلاگ را دارد بنابراین سعی نکنید به آن کلک بزنید. کسب درآمد یک شرکت از طریق تبلیغات، کاملا قانونی است، اما مطمئن شوید که گوگل را به هیچ عنوان فریب نمی‌دهید. این الگوریتم برای کسانی که کسب‌کار محلی دارند و می‌خواهند در نتایج گ.گل هم دیده شوند، بسیار حیاتی است.

الگورتیم‌های موتور جستجوی گوگل همواره با به‌روزرسانی‌ها و تغییرات فراوانی روبه‌رو می‌شوند. بروزرسانی گوگل و الگوریتم‌های آن می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی روی رتبه‌بندی و نمایش نتایج جستجو داشته باشد. یک بروزرسانی بزرگ در الگوریتم‌های گوگل، سایت‌ها را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد به طوری که به گفته گوگل تا 12 درصد از نتایج جستجو تحت تاثیر این بروزرسانی قرار گرفته‌اند. الگوریتم پاندا با محتواهای بی کیفیت و کم ارزش، سایت‌های مزرعه محتوا و سایت‌هایی که نسبت تبلیغات به محتوای بسیار بالایی دارند و موارد دیگر مرتبط به کیفیت محتواها به شدت برخورد می‌کند. مشابه سایر الگوریتم‌ها، الگوریتم پاندا نیز چندین ماه طول کشید تا به استفاده گسترده برسد، به طوری تاثیرات آن در اروپا 2 ماه بعد مشاهده شد.

اگر سبک سئو شما مبتنی بر ارائه ارزش و کیفیت به کاربر است نیاز نیست با ارائه هر آپدیت نگران شوید. یعنی مهندسان گوگل با تولید،  و ارائه جدیدترین الگوریتم‌های گوگل یا یک نقص را برطرف کنند یا یک قابلیت جدید اضافه می‌کنند. در این صفحه توضیح می‌دهم الگوریتم گوگل یا آپدیت گوگل چیست و سپس با مفاهیم بسیار مهمی در مورد نحوه کار الگوریتم‌های گوگل و آخرین وضعیت سیستم‌ها و الگوریتم‌های گوگل آشنا می‌شوید. یکی از جالب‌ترین واقعیت‌ها در مورد الگوریتم‌های Google این است که هر ساله بیش از 600 مورد اصلاح را پشت سر می‌گذارد. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین تغییرات و آپدیت‌های الگوریتم گوگل آشنا می‌کنیم. الگوریتم Freshness یا همان الگوریتم سبز گوگل یکی دیگه از الگوریتم های جدید گوگل به معنی الگوریتم تغییر دهنده رتبه هست که بسیار کم در موردش صحبت شده و میشه گفت تا حدودی هم مظلوم واقع شده.

سنجش این موارد به کمک الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل انجام می شود؛ الگوریتم هایی که با به روزرسانی های بزرگ و کوچک، همواره در حال بهتر شدن هستند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی 3 تاثیر مهم آپدیت الگوریتم های گوگل در گوگل ادز بپردازیم؛ لطفاً تا پایان همراه ما باشید. الگوریتم­ پاندا، پنگوئن، پاندا، مرغ مگس خوار، Mobile First Index ،YMYL، رنک برین، کافئین، گورخر و E-A-T از مهم‌ترین الگوریتم­‌های گوگل به شمار می‌روند. از ابتدای آغاز قرن ۲۱ بود که استفاده از موبایل‌های هوشمند، کم‌کم بیشتر شد. اما مسئله این بود که وب‌سایت‌هایی که تا آن زمان طراحی شده بود، برای نمایش داده شدن در موبایل بهینه نبودند.

هیچ کارشناس سئو یا بازاریاب محتوایی، نمی تواند دقیقاً پیش بینی کند که به روز رسانی آینده الگوریتم های گوگل چگونه ظاهر خواهد شد. حتی برخی از کارمندان Google همه به روز رسانی هایی که تحت تاثیر این الگوریتم ها اتفاق می افتد را درک نمی کنند. گوگل هیچ گاه برای انتشار الگوریتم های خود به منظور رونمایی جشن و میهمانی برگزار نمی کند. پس بهتر است با این بینش که گوگل برای خدمت به مردم و مطابق با خواسته های آنها مدام چهره عوض می کند را مد نظر داشته باشیم. همین طور سطح اطلاعات خود را در مورد این موتور جست و جو گر شگفت انگیز بالا ببریم. محتوای هوش مصنوعی، متن‌هایی با ساختار و محتوای متنوع است که توسط یک سیستم هوش مصنوعی و با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده یادگیری ماشین (Machine Learning) تولید می‌شود.

این الگوریتم باعث شد تا کاربران همیشه به اطلاعات و محتواهای دست اول دسترسی داشته باشند. تمامی این الگوریتم ها به وجود آمده اند تا سایتی که شایستگی لازم برای حضور در صفحه اول دارند، به کاربر نشان داده شوند. آن چه کاربر به دنبال آن است، محتوایی است که برایش مفید باشد و نیازش را از جستجو رفع کند. سایت هایی که محتوای خوبی ندارند، یا محتوای کپی دارند، از نظر گوگل هیچ گاه لایق جایگاه اول نتایج نیستند. پس بهتر است سرمایه گذاری زیادی روی محتواهایتان داشته باشید و سعی کنید که تجربه کاربری خوبی را برای کاربرانی که وارد سایتتان می شوند، رقم بزنید.

برای آن که شما به خوبی با این الگوریتم ها آشنا شوید و بدانید که عملکرد آن ها چگونه می تواند روی نتایج صفحه سرپ تاثیر بگذارد، در ادامه هریک را به صورت مفصل توضیح می دهیم. از آن جایی که این مقاله در مورد جدیدترین الگوریتم های گوگل در سئو است، به همین دلیل از تازه ترین الگوریتم های جستجو گوگل شروع می کنیم؛ چرا که ممکن است با تعدادی از الگوریتم های قدیمی آشنا باشید. هدف اصلی از تشکیل این الگوریتم این است که کوئری های اسپمی شناخته شوند و مانع از تغییر رتبه بندی سایت های متشکل از اسپم ها شوند. این کوئری ها غالبا مخرب بوده اند و بر اعتبار سایت لطمه وارد می نمایند به طور کلی می توان مدعی بود که این نوع الگوریتم بر علیه تمامی حمله های منفی سئو در نظر گرفته شده است. در هفدهم فوریه، جهش نسبتا بزرگی در رتبه بندی ها دیده شد و به تدریج افزایش یافت. گوگل در 17 نوامبر اعلام کرد که قرار است یک روز به روز رسانی هسته ای را منتشر کند.

گوگل برای نمایش نتایج بهتر به کاربران خود، از الگوریتم‌های زیادی استفاده می‌کند که هرکدام از آن‌ها مسئولیت بخشی از سایت را بر عهده دارند. این الگوریتم‌ها از یک سو می‌توانند باعث جریمه سایت شوند، اما از طرفی می‌توانند رتبه سایت شما را بهبود ببخشند و این در صوتی امکان‌پذیر است که این الگوریتم‌ها را بشناسید و از انجام کارهایی که از نظر آن‌ها ممنوع است بپرهیزید. در این مقاله سعی کردیم به معرفی الگوریتم‌های مهم گوگل که تاثیر زیادی روی رتبه‌بندی و سئوی وب‌سایت دارند، بپردازیم. الگوریتم موش کور، یکی دیگر از الگوریتم های گوگل است که در سال 2016 معرفی شد و به همراه الگوریتم کبوتر روی سئوی محلی و نتایج جستجوی محلی تاثیرگذار است. قبل از انتشار الگوریتم موش کور، کسب‌وکارهای کوچک و حومه شهر شانس کمتری برای قرارگیری در نتایج جستجوی محلی داشتند که با انتشار این الگوریتم این امکان فراهم شد تا این کسب‌وکارها نیز بتوانند رتبه خود را در جستجوهای محلی بهبود ببخشند. این الگوریتم روی لینک‌دهی وبسایت‌ها تاکید می‌کند، در الگوریتم نامبرده backlinkها اهمیت بسیار زیادی دارند و از نظر Penguin، backlinkها به افزایش کیفیت و بهبود نتایج جستجوی گوگل کمک‌های زیادی می‌کنند.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجو گوگل در این ۱۲ سال اخیر است که از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و قابل درک تر می نماید. بعد از معرفی دو الگوریتم پاندا و پنگوئن، سایت‌های زیادی با از دست دادن رتبه مواجه شدند که پس از تصمیم به استفاده از روش‌های سئو کلاه سیاه دیگری گرفتند. آن‌ها سعی کردند با توجه بیش از حد به کمیت‌ها خود را به رتبه های بالاتر برسانند، مانند استفاده زیاد از لینک، استفاده زیاد از کلمات کلیدی و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در دامنه سایت که واقعا موفق هم بودند. در این موقعیت بود که گوگل الگوریتم EMD را در سال 2012 منتشر شد و در این سال‌ها بارها آپدیت شده و بهبود یافته است. الگوریتم EMD در واقع یک آپدیت بزرگ بود که باعث شد سایت‌های بی‌کیفیت از رده خارج شوند. وبمستران و سئوکاران از الگوریتم‌های بهینه‌سازی سایت برای سئو وب‌سایت استفاده می‌کنند تا سایتشان در فهرست نتایج جستجو در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

وقتی آشنایی کافی با آپدیت های هسته گوگل داشته باشید، بهتر می تونید اقدام به سئوی وب سایت کنید. زیرا دانستن اینکه الگوریتم های گوگل در سئو چه کاربردی دارند، میانبری است که می‌توانید از جریمه شدن توسط گوگل در امان باشید. اگر رتبه سایت شما بعد از آپدیت‌های گوگل افت کرده است، برای شناسایی مشکل و حل آن می‌توانید از مشاورین ما کمک بگیرید. Medic Algorithm یک الگوریتم وسیع و هسته‌ای است که در سال ۲۰۱۸ رتبه‌بندی سایت‌های زیادی را تحت تأثیر قرار داد. هدف این الگوریتم حذف سایت‌هایی بود که اطلاعات غلط در زمینه محصولات و یا خدمات سلامت یا پزشکی ارائه می‌دادند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/