تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-10-22

سئو اینستاگرام؛ 8 تکنیک برای افزایش بازدید و فالوور استک لرن

ابتدا ببینید چه قابلیتی با استراتژی محتوا و نوع مخاطب شما همخوانی دارد. سپس با خلاقیت و نوآوری، از این قابلیت‌ها برای تولید محتوای جذاب و پربازدید استفاده کنید. برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، افراد و برند‌ها را منشن کنید. اگر آن‌ها استوری شما را پیجشان منتشر کنند (که معمولا این طور می‌شود)، افراد زیادی به پیج‌تان سرازیر می‌شود. البته سعی کنید افراد و برند‌هایی را تگ کنید که به بیزینس شما مرتبط هستند.

ریلزهای اینستاگرام نسبت به ویدیوهای معمولی اینستاگرام، 67 درصد توجه بیشتری را جلب می‌کنند. از آنجایی که مخاطبان به دنبال محتوای کوتاه و دقیق از برند شما هستند، تولید ریلزهای باکیفیت و حاوی اطلاعات مفید می‌تواند بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام باشد. از ویدیوهای کوتاه و حداکثر 15 ثانیه برای ریلزها استفاده کنید، مگر آنکه محتوای خاص و ارزشمند برای انتشار دارید. اما منظور از بازدید در اینستاگرام چیست و چطور می‌توان بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام را به کار برد؟! اگر به دنبال اموزش بالا بردن بازدید پست اینستاگرام هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا 33 ترفند کاربردی برای افزایش ویو پیج اینستاگرام به شما آموزش دهیم. اگر این تعاملات را نادیده بگیرید، بعد از مدتی تمامی مخاطبان خود را از دست می‌دهید.

وقتی شما بتوانید طی یک دوره زمانی خاص (یک هفته، یک ماه یا سه ماه) چه تعداد کاربر از پیج شما دیدن کرده است و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، از افت یا پیشرفت پیج خود مطلع خواهید شد. برای مثال وقتی در آمارهای پروفایل ویزیت مربوط به ماه اخیر رشد بیشتری نسبت به 2 ماه قبل داشته‌اید، نشانه‌ای از رشد و پیشرفت است. اما اگر در شروع کار هستید و می خواهید شانس خود را برای دیده شدن افزایش دهید توصیه می کنیم در کنار تبلیغات حتما از خرید کامنت اینستاگرام نیز بهره ببرید چرا که شانس شما را برای جذب فالوور افزایش خواهد داد. هر چه تعداد لایک یا کامنت شما بلافاصله روی یک پست بیشتر باشد، به اینستاگرام بیشتر نشان می دهید که محتوای شما جذاب است. بنابراین دفعه بعد که پست می کنید، محتوای شما به طور خودکار به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما ارائه شود. گروه های تعاملی یا پاد اینستاگرام، گروه هایی هستند که کاربران اینستاگرام با هم متحد می شوند و تعامل پیج های یکدیگر را به صورت هدفمند و مرتب افزایش می دهند.

همچنین داشتن یک بیو کامل به شما کمک می‌کند تا یک کاربر واقعی از دیدگاه کاربران به ‌نظر برسید و راحت‌تر به شما اعتماد کنند. محتوای اینستاگرام با محتوای سایت یا شبکه‌های اجتماعی دیگر متفاوت است! با درنظر گرفتن اصول طراحی و زیبایی محتوای اینستاگرام می‌توانید بازدید بالایی بگیرید. استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت بالا، فیلترهای بومی اینستاگرام و گزینه‌های ویرایش در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند. بسیاری از کاربران اینستاگرام بعد از یک روز کاری طولانی، به سراغ ریلزها می‌روند و ویدئوهای جذاب می‌بینند.

برای همه ارزشمند است که شما آن ها را نادیده نمی گیرید و فرصت کافی برای بررسی دغدغه ها و سوالات آن ها دارید. معمولا مخاطبان اینستاگرامی از پست های طنز و آموزشی برای سیو کردن و مشاهده مجدد بیشتر استقبال می کنند. بر اساس گزارش های ارائه شده توسط hootsuite پست های حاوی ویدئو حدود 38 درصد بیشتر از تصاویر تعامل مخاطبان را به سوی خود جذب می کند.

کاری را به‌صورت معمول انجام نمی‌دهید، برای اولین بار در لایو به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر بلاگر آرایشی هستید؛ ولی تا امروز با مواد آرایشی ارزان قیمت آرایش خلیجی انجام نداده‌اید، این کار را با اعلام قبلی در لایو انجام دهید. هرچه افراد تایم بیشتری روی محتوا بگذارند، اینستاگرام آن را ارزشمند‌تر می‌داند و در‌ نتیجه به افراد بیشتری نشان می‌دهد.پس شما باید با هوشیاری چند‌ ثانیه برای خودتان ایجاد کنید.

اولین هدفی که شما باید در تنظیم پروفایل خود داشته باشید، جلب توجه کاربر است. بله، برای مدیریت تبلیغات اینستاگرام از Ads Manager فیسبوک باید حساب اینستاگرام رو به صفحه فیسبوک متصل کنید. بسته به هدف، از قالب‌های تصویری، ویدئویی، کاروسل یا مجموعه‌ای استفاده کنید تا بهترین تاثیر رو داشته باشین.

از کاربران خود بخواهید که پست منتشر شده را لایک و کامنت بگذارند.

  • افراد در این مکان پست‌ها و ویدیوهای آموزشی را مشاهده می‌کنند که صفحات آن‌ها را دنبال نکرده‌اند.
  • {
  • هشتگ‌ یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است که افراد مرتبط را به پیج‌تان سرازیر می‌کند.
  • |}{
  • اینستاگرام به شما اجازه می‌ده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین.
  • |}
  • برای افزایش بازدید لایو اینستاگرام، لایو مشترک بگذارید و با افراد مرتبط با حوزه خودتان در ارتباط باشید.
  • {
  • وقتی شما بتوانید طی یک دوره زمانی خاص (یک هفته، یک ماه یا سه ماه) چه تعداد کاربر از پیج شما دیدن کرده است و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، از افت یا پیشرفت پیج خود مطلع خواهید شد.
  • |}
  • بنابراین، این موارد باید با برند و نام شما در سایر شبکه‌های اجتماعی هم‌خوانی داشته باشد.

اگر بودجه‌ای را برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده‌اید، حتما اینستاگرام را جزو گزینه‌های خود در نظر بگیرید. چراکه 27 درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغات می‌یابند. از طرف دیگر، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. در ادامه فهرست دلایلی را مطرح می‌کنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان می‌کند. را خزش کند و با بررسی تعامل کاربران با پیج بیزینس شما، میزان سوشال سیگنال پیج اینستاگرام را مستقیما بر اعتبار وب سایت تاثیر دهد.

اگر پیج شما بیزینسی هست، این امکان برای شما وجود دارد که از دکمه‌های تماس اینستاگرام استفاده کنید. این دکمه‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. شما با استفاده از این قابلیت، می‌توانید ایمیل، آدرس و شماره تلفن خود را در پیج اینستاگرام خود به صورت دکمه‌ای جداگانه قرار دهید. اولین قدم شما برای تنظیم پروفایل خود باید انتخاب یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خودتان است. برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید.

این کار مستلزم آن است که برند یا بلاگری را انتخاب کنید که با ماهیت پیج شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر صفحه‌ی شما در حوزه آشپزی فعالیت می‌کند، می‌توانید با برندهای مواد غذایی یا بلاگرهای آشپزی همکاری کنید. انتشار محتوا در زمان مناسب، تاثیر بسزایی در دیده شدن پست‌های شما و افزایش بازدید آن‌ها دارد. برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام، به بخش Insights در پروفایل کسب‌وکار خود مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید ببینید که فالوورهای شما در چه روزها و چه ساعاتی از روز بیشتر فعال هستند. با تحلیل این داده‌ها می‌توانید زمان ایده‌آل برای انتشار محتوا را شناسایی کنید و از این ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام نهایت بهره را ببرید.

ویدیوها را با زیرنویس منتشر کنید

در صورتی که فالوورها واقعی و هدفمند باشند، می‌توانند نقش پررنگی در افزایش بازدید اینستاگرام ایفا کنند. بخش بیوگرافی یا بیو در اینستاگرام اولین چیزی است که کاربران هنگام وارد شدن به صفحه شما، آن را مشاهده می‌کنند. کاربران با خواندن آن، بیشتر با شما آشنا شده و متوجه می‌شوند به پیج شما برایشان مناسب است و به آن علاقه دارند یا نه.

{

پروفایل پیج خود را برای جستجو بهینه کنید

|}

به‌علاوه، برای طراحی محتوای جذاب نیازی به حرفه‌ای بودن در گرافیک ندارید. ابزارهایی مانند Canva، Crello یا Adobe Express به شما امکان می‌دهند تا به‌راحتی محتوای باکیفیتی ایجاد کنید. همچنین، استفاده از تم مشخص و استایل یکپارچه در تمامی پست‌ها و استوری‌ها باعث ایجاد هویت بصری قوی و جذاب‌تر می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های مختلفی همچون استوری، هایلایت، ریلز و لایو، مخاطبان را به بخش‌های مختلف صفحه‌ی خود هدایت کنید. این کار باعث می‌شود تا فالوورها زمان بیشتری را صرف گشت‌وگذار در صفحه‌ی شما کرده و در نتیجه با محتوای بیشتری از شما آشنا شوند. برای پیدا کردن ترندهای روز، بخش Reels را در اکسپلور اینستاگرام بررسی کنید و ببینید چه موسیقی‌ها، چالش‌ها و افکت‌هایی در حال حاضر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند.

ابزار Insights اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا زمان‌های پرتعامل مخاطبان خود را شناسایی کنید. برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و ایجاد یک جامعه فعال در پیج خود، تعامل مستمر با کاربران ضروری است. پاسخ دادن به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و برقراری ارتباط با فالوورها از طریق استوری‌ها یا پست‌ها باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان می‌شود. این تعاملات باعث می‌شود کاربران بیشتر به محتوای شما توجه کنند و احتمالاً آن را به دوستان خود پیشنهاد دهند. پس از مدتی با تحلیل نتایج و بررسی بازخورد مخاطبان، می‌توانید رویکرد و استراتژی خود را در اینستاگرام بهینه‌سازی کنید و شاهد رشد روزافزون پیج خود باشید.

نیازهایشان را برآورده کرده و در مورد نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان صحبت کنید. البته برنامه بالا بردن بازدید پست اینستاگرام نظیر دایرکت هوشمند اینستاگرام هم کمک زیادی به تعامل سریع و موثر پیج می‌کند. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوری‌های کاربران نمایش داده می‌شوند. استوری‌ها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آن‌ها را مشاهده می‌کنند. بنابراین تبلیغات درون استوری نرخ تعامل بالاتری نسبت به تبلیغ پیج اینستاگرام در فید دارد.

اگر فردی که برای این کار استخدام شده است، از روش‌های درست مثل تبلیغات در پیج اینفلوئنسرهای مرتبط استفاده کند، منجر به فروش بیشتر می‌شود. اما استفاده از ربات اینستاگرام برای بالا بردن بازدیدهای پروفایل روش نادرست و غیرموثر است. بازدیدهای پروفایل اینستاگرام یکی از شاخص‌های تعاملاتی است که کاربران با پیج شما دارند. هر چقدر آمار این بازدیدها بیشتر باشد، نشانه‌ای از عملکرد مثبت شما در اینستاگرام است. در اینجا به اهمیت بازدیدهای پروفایل و چندین تکنیک برای افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام اشاره کردیم.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

در این مقاله از کارینو قصد داریم به بررسی 22 ترفند افزایش بازدید اینستاگرام بپردازیم تا ببینید که چطور می‌توانید از این پلتفرم درآمد بالا کسب کنید. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین استراتژی‌ها برای تأثیرگذاری بر فروش است. پلتفرم‌های مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز کسب‌وکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. تمامی پیج‌های کاری و تجاری به آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت نیاز دارند. اگرچه امنیت پیج اینستا اهمیت زیادی دارد و نباید اجازه ورود هکرها و افراد ناشناس به پیج داده شود، اما برای یک پیج فروشگاهی عمومی بودن صفحه اهمیت زیادی دارد. به طوری که سایر کاربران بتوانند آزادانه وارد پیج شوند و از محتواها در پست، هایلایت، استوری و … دیدن کنند.

مثال استفاده از لوکیشن میدان نقش جهان می تواند شانس ورود محتوای شما به اکسپلور را افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید الگوریتم اینستاگرام باهوش است و می تواند لوکیشن فیک را تشخیص دهد؛ پس از آن سوء استفاده نکنید و استفاده از لوکیشن فیک را به حداقل برسانید. برای جذب مخاطب می توانید در این کمپین ها شرکت کنید زیرا در این کمپین ها، جوایز ارزشمندی به عنوان هدیه به فالوورها اختصاص یافته است که باعث می شود کاربران زیادی  به این مسابقات توجه کنند. برای تولید محتواها، عکاسی و ساخت ویدئوها سعی کنید ایده های جدیدی را به کار بگیرید.خلاقیت در چینش پست ها و تکراری نبودن موضوعات چند پست در پیج نیز مهم است.

حال که مخاطبان هدف خود را تعیین کرده‌اید، زمان انجام تنظیمات مربوط به نمایش تبلیغ است. اگر قصد دارید که تبلیغات شما تنها در اینستاگرام به نمایش درآید، این بخش برای شما اهمیت زیادی دارد. اگر تنظیمات مربوط به این بخش را انجام ندهید، فیس‌بوک به صورت خودکار تبلیغ شما در هر دو پلتفرم فیس‌بوک و اینستاگرام نمایش خواهد داد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گزینه «Edit Placements» را انتخاب کنید.

آن‌ها صدا، افکت‌ها و ابزارهای خلاقانه‌ای دارند و می‌توانید آن‌ها را منتشر کنید تا شانس دیده شدن خود در اکسپلور را افزایش دهید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. بنابراین، تاثیر این تبلیغات در افزایش فروش نباید نادیده گرفته شود.

پیج خود را حتما به اکانت تجاری تبدیل کنید(اگر هنوز روش تبدیل اکانت به حساب تجاری را درست بلد نیستید، به این مقاله رجوع کنید.) از عکس پروفایل با معنی مثل لوگوی برند خود استفاده کنید. در استوری ها درباره جنبه های مختلف فیلد کاری خود صحبت کنید و کاربر را ترغیب کنید تا محتواهای شما را دنبال کنند. از استوری ها غافل نشوید.با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید مخاطب را به چالش بکشید.استیکر های نظرسنجی در استوری ها استفاده کنید.محتواهای چالشی که باعث شود مخاطب به استوری های ریپلای بزند، تولید کنید.

همچنین فعالیت‌های ایونت مارکتینگ خود را می‌توانید از طریق ایمیل به اطلاع مشترکان برسانید. استراتژی‌های کارآمد، چند کانال را به صورت هم‌زمان به کار می‌گیرند و سیستمی منسجم ایجاد می‌کنند که برای ایجاد بهترین نتایج، هم‌افزایی کنند. در ادامه، استفاده از سایر کانال‌ها برای تبلیغ پیج اینستاگرام آورده شده است. سعی کنید از لوکیشن برای پست ها و استوری ها استفاده کنید.به کار بردن لوکیشن های خاص و محبوب می تواند به افزایش بازدید محتوا کمک کند. در هنگام برگزاری این مسابقات می توانید از هشتگ های اختصاصی آن در پایین محتواهای خود استفاده کنید که به برندسازی کسب و کارتان  و ماندگار کردن اسم برند شما در بین کاربران بسیار کمک می کند.

این کار باعث می‌شود که محتوای شما دائماً در دسترس باشد و بازدید از استوری‌ها به‌طور مداوم افزایش یابد. برای مثال، اگر یک چالش خاص در حال محبوب شدن است، می‌توانید نسخه‌ای مرتبط با برند یا حوزه فعالیت خود از آن ایجاد کنید و توجه کاربران را به خود جلب کنید. جوایز جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف شما می‌توانند انگیزه بیشتری برای شرکت در مسابقه ایجاد کنند.

برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام از ترند‌ها استقبال کنید و آن‌ها را به کسب‌و‌کارتان ربط دهید. تمپلیت‌های آماده به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به برنامه خاصی، ریلز‌های با کیفیت تولید کنید. پس اگر می‌خواهید افزایش بازدید اینستاگرام را سریع تجربه کنید، تبلیغ کنید. هشتگ‌ یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است که افراد مرتبط را به پیج‌تان سرازیر می‌کند. مصاحبه با افراد معروف این امکان را فراهم می‌کند، مخاطبان آن‌ها هم شما را دنبال کرده و با شما هم آشنا شوند.

حواستان باشد به صورت مرتب استوری منتشر کنید و در روز حداقل یک استوری داشته باشید. با این کار همواره در ذهن مخاطب باقی می‌مانید و آن‌ها را ترغیب می‌کنید تا به صورت روزانه فعالیت‌های شما را دنبال کنند. فراموش نکنید که قوانین مسابقه را به صورت شفاف و واضح در کپشن پست خود شرح دهید و جایزه‌ای جذاب و مرتبط با حوزه فعالیتتان برای برندگان در نظر بگیرید. اینستاگرام فقط در مورد ارسال پست نیست؛ بلکه در مورد به اشتراک گذاشتن افکار و عقایدتان با دیگران نیز هست. اگر پستی در اینستاگرام پیدا کردید که به برند شما یا هر موضوع جالب دیگری در آن لحظه مرتبط است، می‌توانید آن محتوا را تحسین کنید یا پیشنهادی در مورد آن ارائه دهید. پس اگر پیج شما تقلبی به‌نظر بیاید، حتما آن را آنفالو می‌کنند و از خدمات یا محصولاتتان استفاده نخواهند کرد.

اگر دوست‌دارید رمز‌های کاربردی برای برای بالا بردن بازدید اینستاگرام را بدانید، این مقاله را از دست ندهید. بازدید یا ویو بالا در اینستاگرام، به خود اینستاگرام و کاربرانش این پیغام را مخابره می‌کند که شما یک فرد محبوب هستید و مردم زیادی برای دیدن محتواهای شما زمان صرف می‌کنند. در نتیجه بیشتر از پیش به اکسپلور راه پیدا می‌کنید و دیده می‌شوید.

کامنت‌های اینستاگرام خود را مدیریت و دانلود کنید و به آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود بپردازید. شما می‌توانید در صفحه خود افرادی را معرفی و صفحه‌شان را منشن کنید. اگر آن‌ها استوری شما را add to story کنند، مسلما بازدید اینستاگرام شما افزایش پیدا خواهد کرد. با گذشت زمان، مخاطبان ممکنه به تبلیغات شما عادت کنن و جذابیتش رو از دست بده.

پست های پیج های مرتبط را لایک کنید و کامنت قرار دهید تا آنها هم برای شما این کار را انجام دهند.این کار باعث می شود تا مخاطبان آنها با پیج شما نیز آشنا شوند. در پایان هر محتوا، از مخاطبان بخواهید تا در قسمت کامنت، نظرات و تجربیات خود را بیان کنند. با خرید بازدید استوری در شروع فعالیت پیج تان به اکانت خود اعتبار ببخشید و اعتماد مخاطبانتان را بیش از پیش جلب نمایید. تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام باید در راستای جذب بیشتر مخاطب و افزایش ویوی پیج باشد. پس یکی از بزرگترین کار‌هایی که یک پیج اینستاگرام می‌تواند انجام دهد، افزایش اعتماد مردم به شماست و در نتیجه میزان خرید و سفارش از سایت شما را می‌تواند به شکل چشمگیری افزایش دهد. همچنین یک قابلیت جدید دیگر نیز به اینستاگرام افزوده شده است که می‌توانید پیج‌های مورد علاقه (Favorites) را از سایر پیج‌های اینستاگرام جدا کنید.

در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود می‌تواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید. برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. همچنین سناریو تبلیغ باید به دقت تنظیم و آماده شود تا بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری به جامعه‌ای از مخاطبان واقعی و علاقه‌مند دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید یک استوری را برای همیشه در پیچ‌تان داشته باشید، می‌توانید آن را هایلایت کنید. فراموش نکنید آدرس فروشگاه و لینک وب‌سایت خود را به بایو اضافه کنید. لوکیشن باعث می‌شود محلی‌ها شما را به‌راحتی شما را پیدا و از خدمات شما استفاده کنند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام