تبلیغات هدفمند راهی به سمت موفقیت تجاری2023-10-14

تبلیغات پولی: راهی سریع و مؤثر برای رشد کسب‌وکار یکتانت

این قدرت تأثیرگذاری، چیزی است که تبلیغات را به یک عنصر تعیین‌کننده در فرآیند خرید تبدیل می‌کند. در ارائه تبلیغات باید هوشمندانه عمل کنید و به سراغ تبلیغات هدفمند بروید تا بتوانید با صرف کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را داشته باشید. در این مسیر لازم است که برخی از اقدامات را انجام داده و برخی نکات را رعایت کنید که مهم ترین آن ها دسته بندی دقیق مخاطبان و شناخت آن هاست. اطلاعاتی که شما از رفتار کاربران دریافت می کنید می تواند به شما سرنخ هایی پیرامون محتوای ارائه شده، زمان ارائه تبلیغات اینترنتی و … بدهد. برای اینکه بتوانید یک دسته بندی درست از مخاطبان خود در دست داشته باشید لازم است که هدف خود را شناسایی کنید. به طور کلی در ابتدای راه اندازی تبلیغات لازم است بدانید که چرا می خواهید تبلیغات انجام دهید و به دنبال چه نتیجه ای پس از تبلیغات هستید.

به همین دلیل، توصیه می‌شود که کسب‌وکارها قبل از شروع هر کمپینی، بودجه‌بندی مناسبی انجام داده و هزینه‌ها را به دقت پایش کنند تا از بازدهی مطلوب اطمینان حاصل نمایند. حتما شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) رو برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات دیجیتال هدفمندتون دنبال کنین. اگر از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده می کنین، خیلی از سایت ها اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد فعالیت و رفتار خریدار ارائه میدن. برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید در یکی از شبکه های تبلیغاتی، یک کمپین ایجاد کنین.

با این پنل پیامکی می توانید کمپین های بازاریابی پیامکی خود را ایجاد و یک قدم جلوتر از دیگران باشید. در تبلیغات سنتی خبری از داده‌های زیاد نبود و همین مسئله بررسی آن‌ها را سخت می‌کرد. اما با تبلیغات هدفمند به نتایج و داده‌های زیادی دسترسی دارید که می‌توانید از آن‌ها اطلاعات مفید و کاربردی برای ادامۀ مسیر یا کمپین‌های دیگر بیرون بکشید. این داده‌ها به شما اطلاعاتی دربارۀ تعداد بازدید، نرخ تبدیل، مدت تماشای ویدئو و کلیک روی تبلیغ و… می‌دهند. ازآنجا‌که نمی‌توان روی همه تأثیر مثبتی گذاشت، در تبلیغات هدفمند به سراغ کسانی می‌روید که مخاطبان شما هستند و به دنبال خدمت یا محصول شما می‌گردند و احتمال خرید آن‌ها بیشتر از سایر افراد است.

انواع رفتارهایی که می‌توان برای هدف‌گذاری تبلیغات مبتنی بر رفتار استفاده کرد، شامل موارد زیر می‌شوند:

مثلاً اگر شلوار لی خریده است، پیراهنی متناسب با آن تبلیغ را با تخفیف به او ارائه کنید. باید از هر روشی که می‌توانید، اطلاعات بیشتری از مخاطبان خود جمع‌آوری کنید. حالا دیگر اطلاعات بازدیدکننده‌های سایت را دارید و می‌توانید آن‌ها را در گروه‌های مختلف بگذارید تا با پیامی متناسب به سراغ آن‌ها بروید. به‌طور معمول، کسب‌وکارهای حوزهٔ غذا، محصولات بهداشتی یا مبلمان از این رویکرد استفاده می‌کنند.

یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخش‌‌بندی بازار یا Market Segmentation است. برای بررسی این موارد، می‌توانید از ابزارهای تحلیل داده، مانند Google Analytics و Google Search Console استفاده نمایید. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای مخاطبینی که دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد هستند، از طریق خرید پنل اس ام اس، ممکن است. ۴۰ درصد مردم نیز بین تبلیغات هدفمند و تبلیغات تصادفی، اولی را انتخاب می‌کنند. با الگو گرفتن از این موارد و رعایت استراتژی‌های ذکر شده، می‌توانید بازاریابی کسب‌وکارتان را بهینه‌سازی کنید و موجب افزایش نرخ کلیک تبلیغات‌تان شوید. تبلیغات کلیکی (PPC)، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای جذب مخاطبان هدف در موتورهای جستجو مانند گوگل است.

در این بخش درونگرا و یا برونگرا بودن مخاطبان، سبک زندگی آن ها و … معیار قرار می گیرد. کپی‌برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و لینک به مطلب موردنظر امکان‌پذیر است. یکی از بزرگترین موهبت‌های نوشتن این است که زندگی را 2 بار تجربه می‌کنیم؛ یک‌بار در واقعیت و بار دیگر در دنیای واژه‌گان.

تحقیق در مورد فعالیت رقبا، بررسی فعالیت های بازار و بررسی داده ها مثل نظرسنجی های مشتریان می تونه در تعیین انتظارات عملی برای کمپین به شما کمک کنه. با هماهنگ کردن تلاش های بازاریابی با استراتژی کلی بازاریابی خودتون ، می تونین مطمئن بشین که به طور موثری از منابع استفاده و برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنین. کاهش دادن مقدار CPA برای خیلی از کسب و کارها یک هدف کلیدی به حساب میاد؛ چون می تونه به شما کمک کنه از بودجه تبلیغاتی خودتون ارزش بیشتری کسب کنین و ROI کلی خودتون رو بهبود بدین. در پلتفرم تبلیغاتی گوگول، هزینه ها بر اساس یک سیستم مناقصه تعیین می شه. بازاریابان حداکثر مبلغی رو که حاضر هستن به ازای هر کلیک مخاطب روی تبلیغ بپردازن مشخص می کنن و گوگل قیمت و موقعیت آگهی رو بر اساس کیفیت کلی تبلیغ و بالاترین قیمت پیشنهادی تعیین می کنه. ارسال پیامک از اکسل و دفترچه تلفن هم برای ثبت یادآوری ، اعلانات و اطلاعیه در پنل پیامکی موجود است که مناسب کسب و کارهایی است که قصد دارند مشتری خود را حفظ کنند و با آنها تعامل بیشتری داشته باشند.

این شبکه ها تبلیغات رو بر اساس داده های کاربران مثل دموگرافی، سابقه خرید یا رفتار دیجیتالی به مخاطبان نشون میدن. به همین دلیل، در بین سایر موارد، انتشار پیوسته تبلیغات شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مهم هستش و ابزارهای تبلیغات در رسانه های اجتماعی این کار رو تسهیل می کنه. هدف گذاری رسانه های اجتماعی به برندها کمک می کنه تا از رفتار مصرف کنندگان در وب، موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی برای ارائه تبلیغاتی که منعکس کننده علایق مصرف کننده هستن، استفاده کنن.

بهترین نرم افزار های مورد نیاز طراحی سایت 1403

تبلیغات هدفمند به شرکت ها امکان مورد هدف قرار دادن مشتریان را می دهد و باعث ایجاد ارتباطی پایدار با آن ها می شود. این امر موجب می شود حس اعتماد در مصرف کننده ایجاد شود و آن ها را به کسب و کار شما وفادار نگه می دارد. بازاریابان تلاش می‌کنند کمپین‌ های تبلیغاتی را به گونه‌ای طراحی کنند تا تبلیغات به دست مخاطبان هدف (که از قبل شناسایی شده‌اند) برسد و بازدهی بیشتری برای کسب‌وکار داشته باشد.

تبلیغات حرفه‌ای، تخصصی است که به دانش گسترده‌ای نیاز دارد؛ همچنین برای طراحی و اجرای اصولی آن به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز است. از طرف دیگر این کار جزئیات بسیاری دارد که هر آژانس تبلیغاتی از عهده هماهنگی آن برنمی‌آید. داستان‌گویی در تبلیغات، فراتر از معرفی یک محصول یا خدمات است؛ این هنر، تصویری بزرگ‌تر و انسانی‌تر از برند خلق می‌کند. زمانی که داستانی با قلب و ذهن مخاطب هم‌خوان شود، انگیزه او برای اقدام به انجام کاری چند برابر می‌شود.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

زمانی که تبلیغات با احساس یا هدفی خاص گره بخورد، بیشتر احتمال دارد که توجه‌ها را به خودش جلب کند. برای مثال برند کوکاکولا در کمپین‌های تبلیغاتی خود، محصولش را با لحظات خوش با خانواده و دوستان پیوند داده است. همین مورد باعث می‌شود کوکاکولا یکی از انتخاب‌های اصلی ما برای مهمانی و دورهمی‌هایمان باشد.

چرا که به برندها این فرصت را می‌دهند تا با مشتریان از هر گروه سنی و در مقیاس وسیع ارتباط برقرار کنند. برای تبلیغ برندتان به‌عنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و داده‌های نظرسنجی استفاده کنید. این روش‌ها به مخاطبان نشان می‌دهد که برند شما شایسته اعتماد و دنبال کردن است. همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسب‌وکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را به‌عنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش می‌گذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانه‌هایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش می‌شوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند. گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی درباره‌ی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیده‌اند ارائه می‌کنند.

در این مثال، اگر بخواهید برای تمام افرادی که در منطقهٔ مورد نظرتان قرار دارند، پیامک تبلیغاتی بفرستید، نیازمند بودجهٔ کلانی بر اساس هزینهٔ اس ام اس انبوه و قیمت پنل اس ام اس هستید. با انجام این مراحل، می‌توانید نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه را بهبود بخشیده و تجارب مشتریان را ارتقاء دهید. همچنین، با افزایش آگاهی از برند، هدف‌گیری دقیق‌تر جمعیت و علایق خاص و توانایی دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، می‌توانید اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهید.

{

گام 1: تعیین اهداف تبلیغاتی

|}

اما تبلیغات آفلاین، مثل یک درخت کهن است که ریشه در اعتماد مخاطبان دارد. بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی، و حتی بروشورها هنوز هم تأثیر عمیقی بر ذهن و احساس مشتریان می‌گذارند. ترکیب این دو روش، قدرتی دوچندان ایجاد می‌کند؛ جایی که سرعت و دقت تبلیغات آنلاین با ماندگاری و تأثیر عاطفی تبلیغات آفلاین در هم آمیخته می‌شوند و مسیری هموار برای جذب حداکثری مخاطبان فراهم می‌آورند. تبلیغات می‌تواند حس نیاز را در مشتری ایجاد کند و او را متقاعد سازد که محصول یا خدمات شما، همان چیزی است که زندگی او را بهتر می‌کند.

نمونه ای از تبلیغات متنی می تونه یک برند کفش ورزشی باشه که در وبلاگی در مورد دویدن و تمرین، تبلیغ خودش رو ارائه می کنه. چناچه از خدمات پنل پیامکی پیام رسان رضایت نداشته باشید می توانید مطابق قوانین ، درخواست بازگشت وجه را ثبت نمایید. اگر صاحب یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن هستید، باقابلیت وب سرویس پیامکی پیام رسان می توانید تنها با چند خط کد برنامه نویسی، از داخل نرم افزار به کاربران و مشترکین خود پیامک ارسال کنید. ارتباط مداوم و تعامل با مشتریان می تواند سبب شود تا مشتریان شما به برند و کسب و کار شما وفادارتر شوند. با امکانات مشتری مداری در پنل اس ام اس می توانید یک قدم در راستای حفظ مشتریان قدیمی خود بردارید.

به جای استفاده از روش‌های مرسوم، برای تبلیغات آفلاین، عطرتان را روی کارت‌های ورودی یک رویداد بزرگ اسپری می‌کنید؛ مهمان‌ها با هر بار لمس کارت، رایحه را حس می‌کنند. حالا، برای تبلیغات آنلاین، همان لحظه عکس‌های واقعی از واکنش مخاطبان به بوی عطر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید. تبلیغات موثر، با ارائه اطلاعات صحیح و مفید، باعث افزایش اعتماد مشتریان به برند شده و ارزش بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند. در بازاریابی، تبلیغات موثر به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا نقاط قوت خود را برجسته کنند و در میان رقبا متمایز شوند.

۴۰ درصد مردم هم بین تبلیغات هدفمند و تبلیغات تصادفی، اولی را انتخاب می‌کنند. تبلیغات به‌عنوان یکی از پارامترهای حیاتی بازاریابی، نقش بسیار زیادی در رشد و موفقیت کسب‌وکارها دارد. استفاده از روش‌ های تبلیغات متنوع، تدوین استراتژی‌های تبلیغاتی مناسب، و بهره‌گیری از تبلیغات آنلاین و آفلاین به‌صورت ترکیبی، می‌تواند کسب‌وکارها را به اهدافشان نزدیک‌تر کند. محتوای تبلیغاتی خلاقانه و جذاب، باعث ترغیب مخاطبان برای خرید و استفاده از خدمات شما شده و برند شما جایگاه شناخته شده‌ای پیدا می‌کند.

همچنین، کار خود را به دست کارشناسانی بسپارید که تخصص زیادی در این زمینه دارند و کسب‌وکارتان را در کانال‌هایی تبلیغ می‌کنند که احتمال حضور مخاطبان هدفتان در آن‌ها بیشتر است. صباویژن یکی از همراهانی است که می‌توانید در این زمینه به آن اعتماد کنید. قبل از هر کاری با مشاوران تبلیغ صحبت می‌کنید تا روش درست را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید. ازآنجاکه رسانه‌های بزرگ تبلیغاتی‌ای در اختیار این مجموعه است، می‌توانید مطمئن باشید که احتمال دیده‌شدن شما بالاست و بهترین نتیجه را از تبلیغ می‌گیرید. به طور کلی، معیارهای اصلی ترافیک وبسایت، تعداد عضویت و تعداد تعاملات هدفمند مانند لایک و کامنت است. هرچند، متخصصان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هزینه‌های نمایش، هزینه هر کلیک، تبدیل و سایر پارامترها را هم در نظر می‌گیرند.

از دیگر ایمیل‌ها می‌توان به ارسال ایمیل به‌طور خودکار بر اساس اقدامات مشتری است. مثلاً ارسال ایمیل به افرادی که در ماه‌های اخیر چیزی نخریده‌اند یا برعکس، بیشترین خرید را داشته‌اند. چرا این مدل هم هدفمند است؟ چون شما محصول را جلوی مخاطبِ هدف خودتان گذاشته‌اید.

در کنار مبادله و پیدایش ارز، تبلیغات نیز یکی از قدیمی‌ترین اقداماتی است که در دنیای تجارت صورت گرفت؛ چرا که به محض ظهور محصولات و خدمات، نیاز به شناساندن آن‌ها هم به وجود آمد. بسیاری از افراد بر این باورند که اولین تبلیغ مربوط به یک پاپیروس در 3 هزار سال قبل از میلاد در مصر است. برخی دیگر نیز شروع تبلیغات را بعد از اختراع دستگاه چاپ توسط گوتنبرگ در سال 1450 میلادی می‌دانند. در ادامه تمام آنچه درباره تبلیغات در دنیای تجارت نیاز است بدانید را آورده‌ایم.

البته بهتر است ۲۱ Toncoin خریداری کنید که با کم شدن کارمزد از آن همچنان قادر به اجرای تبلیغات باشید. پلتفرم تبلیغات تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور همزمان به چندین سازمان و همچنین حساب تبلیغاتی شخصی خود وارد شوید. برای جابجایی بین حساب‌ها، کافی است روی نام خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و گزینه «Switch to…» را از منو انتخاب کنید. انتخاب گزینه سازمان، گروه یا کانال شما را به‌عنوان یک سازمان ایجاد می‌کند و به همه ادمین‌های آن‌ها توانایی مدیریت تبلیغات ایجاد شده توسط سازمان را می‌دهد. کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسب‌وکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید.

    {
  • معمولا هر سازمان و کسب‌وکاری برای تبلیغات خود بودجه مشخصی را در نظر می‌گیرد.
  • |}
  • با استفاده از تبلیغات، مشتریان از وجود برند شما و پیشنهادات آن مطلع می‌شوند.
  • با همه این‌ها، تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و این احتمال وجود دارد که توسط مخاطب هدف نادیده گرفته شوند.
  • {
  • انتخاب یک کانال بازاریابی مناسب، به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل، با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.
  • |}
  • تبلیغات هدفمند یا هدف گذاری تبلیغات (Targeted advertising)، راهی برای بازاریابان هستش تا تبلیغاتی رو به مشتریان ارائه بدن که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید خاص اونها باشه.
  • {
  • برای تبلیغات موثر در تلگرام، مطمئن شوید که پیام‌های واضح و تاثیرگذار با فراخوان به اقدام قانع‌کننده ایجاد کنید و در عین حال ثبات برند را حفظ کنید.
  • |}

بنابراین در پاسخ به سوال تبلیغات هدفمند چیست، می‌توانیم بگوییم تبلیغاتی که برایتان بازدهی بیشتری داشته باشد تبلیغات هدفمند گفته می شود. اجازه‌ بدهید از بانی‌مد هم مثال بزنیم؛ این برند در حوزۀ پوشاک فعال است و دسته‌بندی‌های متعددی براساس علایق، سن، جنسیت و… دارد. بانی‌مد در کمپین اخیر خود (قبل از شروع سال تحصیلی جدید) هیچ محدودیتی برای مخاطبان قائل نشده است و به‌ نظر می‌رسد هدف از آن آگاهی از برند در کنار افزایش فروش بوده است. کسب‌وکارها می‌توانند از داده‌های مشتریان خود، مانند داده‌های خرید، داده‌های رفتاری، و داده‌های جمعیتی، برای جمع‌آوری اطلاعات از مخاطبان خود استفاده کنند. کسب‌وکارها باید داده‌های دقیق و مرتبطی از مخاطبان خود جمع‌آوری کنند تا بتوانند تبلیغات خود را به طور موثری هدف‌گذاری کنند.

به لطف تبلیغات هدفمند، می‌توانید بعد از شناخت مخاطب هدف خود، محتوا را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده آماده و برایشان ارسال کنید. چنانچه به دنبال تبلیغات هدفمند و موثر هستید، لازم است برای هر بخش منابع و بودجه مشخصی در نظر بگیرید. در صورتی که قادر به ایجاد تعادل و توازن نباشید، قطعا خروجی مناسبی حاصل نمی شود. از آنجا که منابع تبلیغاتی با محدودیت مواجه هستند، باید از آن ها به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده استفاده کنید.

با تبلیغات هدفمند، معمولا بازده بالاتری دارین چون هزینه ها فقط برای افرادی صرف می شه که احتمال تبدیل بالایی دارن. نرخ تبدیل به تعداد افرادی گفته می شه که در پاسخ به تبلیغات شما، اقدام دلخواه مثل خرید یا پر کردن یک فرم رو انجام میدن. هر چقدر نرخ تبدیل شما بهتر باشه، کمپین های تبلیغاتی شما موفق تر عمل می کنه.

همچنین می تونین تعداد تبدیل ها یا تعداد افرادی رو که اقدام مورد نظر شما مثل خرید یا پر کردن فرم ها رو انجام میدن، ردیابی کنین. توانایی دستیابی به مخاطبان گسترده تر با دقت بیشتر یکی از مزایای کلیدی تبلیغات هدفمند هستش. با روش های سنتی تبلیغات، دستیابی به مخاطبان گسترده دشوار و مطمئن شدن از اینکه پیام شما توسط افراد مناسب دیده می شه از اون هم دشوارتر هستش. هدف گیری رفتاری مشابه تبلیغات متنی هستش، اما رفتار و فعالیت مرور وب کاربر رو هنگام قرار دادن تبلیغات در سراسر وب در نظر می گیره.

علاوه بر تمام این موارد، امکان نمایش تبلیغ بر اساس جنسیت مخاطب و همچنین محل زندگی در پنل یکتانت وجود دارد. برای استفاده از این امکانات، کافی است ابتدا در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید. پس از شارژ اکانت، کافی است کمپین موردنظرتان (بنری، همسان، پوش‌ نوتیفیکیشن، ویدیویی یا پیامکی) را بسازید و تنظیمات هدفمندی را انجام دهید.

تبلیغات هدفمند هم درست مثل هر استراتژی بازاریابی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. با استفاده از پلتفرم‌های اینستاگرام و تلگرام و برنامه‌های ایرانی مانند ایتا و روبیکا به خوبی می‌توانید تبلیغات خود را در معرض دید کاربران و مخاطبان هدف خودتان قرار دهید. عنوان باید توجه مخاطبان را جلب کند و آن‌ها را به خواندن ادامه متن ترغیب کند.

تغییر نگرش و رفتار مخاطبان یکی از مهم‌ترین اهداف در تبلیغات هدفمند است. با استفاده از پیام‌های خلاقانه و پیشنهادهای جذاب، برندها می‌توانند مشتریان را به سمت خرید هدایت کنند. این کارکرد به برندها امکان می‌دهد اطلاعات مفیدی درباره محصولات یا خدمات خود به مشتریان ارائه دهند و آگاهی آن‌ها را افزایش دهند. دیجی کالا به منظور پیگیری بازدیدتان در دستگاه شما فایلی به نام کوکی ایجاد می‌کند. بعدا زمانی که در حال خواندن یک مقاله برای مثال در زومیت هستید تبلیغات خودکار با خواندن این کوکی برای موارد مرتبط با بازدید شما از دیجی کالا تبلیغات ایجاد می‌کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند از فرم‌های ثبت نام برای جمع‌آوری اطلاعات از مخاطبان خود استفاده کنند. این اطلاعات می‌توانند شامل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، و اطلاعات جمعیتی مخاطبان باشند. برای تعیین اهداف تبلیغاتی، کسب‌وکارها باید ابتدا اهداف کلی کسب‌وکار خود را در نظر بگیرند. سپس، باید اهداف تبلیغاتی را تعیین کنند که به اهداف کلی کسب‌وکار کمک کنند.

راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدف‌گذاری بر اساس کلمات کلیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری می‌تواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند.

«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت...

برای مثال، تعداد لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری پست‌ها در فضای مجازی، میزان شرکت در نظرسنجی‌ها و مسابقات و بازدیدهای افراد از وب‌سایت و صفحات محصولات را تحت نظر بگیرید. امروزه، برندها تلاش می‌کنند روش‌هایی اخلاقی و شفاف برای هدف‌گذاری مخاطبان اتخاذ کنند. علاوه‌بر این، با پیشرفت‌های بیشتر درزمینۀ هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و واقعیت افزوده (Augmented Reality)، پیش‌بینی می‌شود که استراتژی‌های بازاریابی هدفمند، در آینده حتی شخصی‌تر نیز شوند. با مشاهدهٔ بازدهی بالا و فرآیند مقرون‌به‌صرفهٔ بازاریابی هدفمند، این استراتژی مارکتینگ به یکی از باارزش‌ترین روش‌ها برای جذب مشتری، تبدیل شد. پیش از شناخت تکنیک‌های افزایش CTR، آشنایی با انواع عوامل مؤثر بر نرخ کلیک در کسب‌وکارتان، شما را در مسیر موفقیت تبلیغاتی قرار می‌دهد. این آمار نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی شایستگی به نمایش گذاشتن تبلیغات شما را دارند.

بخش‌بندی بازار و مخاطبان نقش بسیار مهمی در تبلیغات هدفمند دارد و کمک می‌کند به‌درستی از منابع استفاده کنید و برای آن‌ها محتوای مرتبط بفرستید. موضوع بخش‌بندی می‌تواند در قسمت های مختلف انجام شود، اما یکی از مهم‌ترین موارد برای سگمنتیشن که باعث می‌شود تبلیغات هدفمندتری داشته باشید، تقسیم‌بندی مخاطبان و مشتریان است. زمانی که می‌خواهید کمپین‌های مختلفی چون ایمیل مارکتینگ راه‌اندازی کنید، این بخش‌بندی به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را به صورت شخصی‌سازی شده به مخاطبان برسانید. علاوه بر این باعث می‌شود کمپین شما ویژه‌ی گروه خاصی از افراد تعریف شود.

ابزارهای بازاریابی پیامکی امکان ارسال پیامک هدفمند به مشتریان خاص را فراهم می‌کنند. این ابزارها برای یادآوری اس ام اسی خریدها، ارسال کد تخفیف پیامکی و ایجاد تعاملی مستقیم برای درگیر کردن مخاطب، بسیار مؤثر هستند. از مشتریان خود نظرات‌شان دربارۀ محصولات و خدمات را مستقیم یا غیرمستقیم، با بهره‌گیری از روش‌های مختلف، بپرسید. نرخ بازده سرمایه‌گذاری (Return on Investment) یکی از مفاهیم پراهمیت در مارکتینگ است. این مفهوم برای دانستن میزان سرمایۀ عایدی هر سرمایه‌گذار بر اساس مقدار بودجه‌‍ای که هزینه کرده، به‌وجود آمده است. با بهره‌گیری از بازاریابی هدفمند، می‌توانید بازده سرمایه‌گذاری را از طریق استراتژی‌های جذب مشتری، افزایش دهید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع