چطور به عنوان ادمین اینستاگرام به یک درآمد ثابت برسیم؟2021-07-03

چگونه ادمین اینستاگرام شویم درآمد، وظایف، ابزارهای ادمینی آکادمی رنان

پیش از اینکه با میزان حقوق ادمین اینستاگرام آشنا شویم، بهتر است بدانیم که یک ادمین دقیقاً چه وظایفی بر عهده دارد و چه کاری انجام می‌دهد که بابت آن حقوق دریافت می‌کند. هرچقدر دنبال‌کننده صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد، می‌توانید درآمد بیشتری از راه تبلیغات دریافت کنید. همچنین، علاوه بر ادمین‌ها، تلاش کرده‌ایم با ایجاد امکان ثبت آگهی، به کارفرماها کمک کنیم تا بتوانند آگهی برای استخدام ادمین ثبت کنند و در نهایت‌ ادمین‌های مناسب برای مدیریت پیج خودشان را پیدا کنند. بنابراین، در صورتی که کارفرما هستید و نیاز به ادمین دارید، کافی است به بخش درج آگهی در وب‌سایت دیدوگرام مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. در آگهی خود می‌توانید شرایط و حقوق ادمین مورد نظر خودتان را هم تعیین کنید.

مثلا برای کسب و کار مورد نظر توضیح دهید ایده ای که در خصوص ادمین بودن پیج اینستاگرام دارید می تواند میزان بازدهی پیچ مورد نظر و فروش در پیج را افزایش دهد. شما باید بتوانید صاحب کسب و کار را متقاعد کنید تا با شما همکاری کند. از روش‌هایی مثل تبلیغات هدفمند، همکاری با اینفلوئنسرها و فعالیت‌های ارگانیک برای افزایش فالوورها استفاده می‌شود. این فرایند نه‌تنها به رشد پیج کمک می‌کند، بلکه به درآمد ادمین نیز افزوده می‌شود. ادمین باید با تحلیل دقیق از وضعیت پیج، بهترین راهکارها را برای ارتقا کسب‌وکار پیشنهاد دهد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بنابراین شخصی که قصد دارد در این شغل مشغول به کار شود باید دارای مهارت های لازم باشد که ساده ترین آن آشنایی کامل با اینستاگرام است. شرکت در دوره ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو، شما را با تمام ابزارها و تکنیک‌ های لازم آشنا می‌کند و از ابتدای مسیر یادگیری تا انتها همراه شما خواهد بود. اگر شما قصد دارید تا مسیر ادمین شدن در اینستاگرام را در پیش بگیرید، باید در ابتدا در یک دوره آموزشی شرکت کنید تا ترفندها و تجربه‌های لازم برای شروع کار را از اساتید برجسته این حوزه یاد بگیرید. پس از یادگیری مفاهیم و ترفندهای اینستاگرامی، نوبت به کسب تجربه می‌رسد و به مرور زمان با آزمون و خطاها می‌توانید به یک ادمین حرفه‌ای در اینستاگرام تبدیل شوید. در مقاله زیر چند دوره معروف آموزش اینستاگرام را بررسی و مقایسه کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی مناسب‌ترین دوره برای ادمین شدن را انتخاب کنید.

این مهارت‌ها تاثیر زیادی روی درآمد ادمین اینستاگرام دارند، زیرا کارفرمایان معمولا به دنبال ادمین‌هایی هستند که بتوانند نقش مشاور را نیز ایفا کنند. در یک تعریف خیلی ساده، ادمینی اینستاگرام یعنی شما مدیریت پیج اینستاگرام را برعهده بگیرید. به عنوان مثال یک ادمین می تواند صرفا پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها را بر عهده بگیرد. برای داشتن این شغل باید مهارت‌های مدیریت پیج اینستاگرام را به شکل حرفه‌ای یاد بگیرید.

هدف نهایی ما این است که فضایی ایجاد کنیم که به آن «بهشت تیمی» می‌گوییم؛ جایی که هر عضو تیم احساس ارزشمندی و رضایت کند. بنابراین، زمانی که مشتری می‌خواهد محصولی را به‌طور مستقیم در اینستاگرام سفارش دهد، ادمین باید اطلاعات او را دریافت و به واحدهای فروش و تحویل ارجاع دهد. ادمین باید این کار را با دقت و سرعت انجام دهد تا سفارشات به موقع و به درستی به دست همه مشتریان برسد.

به‌طور خلاصه، هدف ما از این محتوا این بود که ابهامات مربوط به شغل “ادمین اینستاگرام” را از بین ببریم. در هر به‌روزرسانی جدید، اینستاگرام به تعامل میان پیج و مخاطب اهمیت بیشتری می‌دهد. یعنی هر چه افراد در صفحه شما فعالیت داشته باشند مثلا محتواهای شما را لایک کنند، به اشتراک بگذارند، ذخیره کنند و برای شما کامنت و ریپلای بگذارند، پیج شما بیشتر دیده می‌شود و رشد می‌کند.

اما اگر برایتان سوال است چگونه ادمین پیج اینستا شویم، در اولین قدم باید تسلط کاملی به این شبکه اجتماعی داشته باشید. تولید محتوا و جذب فالوور به‌شکل طبیعی معمولا زمانبر است و برخی از کارفرمایان می‌خواهند در زمان کوتاهی از طریق تبلیغات فروش ایجاد کنند. برای مثال پاسخگویی به دایرکت‌ها از جمله وظایف روزانه ادمین اینستاگرام است.

نوع محصول چندان مهم نیست و فقط باید محصولی باشد که تقاضا برای خرید آن زیاد است. در این روش شما با همکاری شرکت‌ها و برندهای مختلف، محصولات یا خدمات آن‌ها را معرفی و بررسی می‌کنید. شما می‌توانید با استفاده از یک یا چند مورد از این روش‌ها، یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید و به درآمد ماهانه برسید. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک شغل ثابت هستید یا تنها می‌خواهید در اوقات فراغت خود مقداری پول اضافه کسب کنید، در هر صورت اینستاگرام روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد شما فراهم کرده است.

ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

این افراد با انجام وظایف مختلف مانند تولید محتوا، پاسخ‌گویی به کاربران، افزایش تعاملات و ارتقا کیفیت صفحه می‌توانند نقش مهمی در رشد و توسعه یک برند ایفا کنند. هشتگ ابزاری است که به مخاطب کمک می‌کند تا محتوای مورد نظرش را پیدا کند. اگر ادمین استفاده درست از هشتگ را بلد باشد، می‌تواند به دیده شدن پیج کمک زیادی کند. اگر می‌خواهید فالوورهای یک پیج در اینستاگرام را بالا ببرید، اولین و مهم‌ترین کاری که باید بکنید، انتشار مداوم محتواست. ادمین باید در زمانی که مطالب بیشترین بازدید را دارند، آن‌ها را منتشر کند.

  • اما همانطور که می‌دانید، پیشرفت در اینستاگرام، نیازمند داشتن تخصص‌ها و دانش خاصی است و تنها یک ادمین اینستاگرام با آن آشنا است.
  • {
  • اما هر چه اطلاعات کاملتری در این زمینه به دست آورید می توانید engagement پیج های تحت مدیریت خود را بیشتر کنید.
  • |}{
  • از میان این پلتفرم‌ ها، اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌ های اجتماعی، جایگاه ویژه‌ ای در بازاریابی، برندینگ و کسب درآمد پیدا کرده است.
  • |}{
  • در واقع مهارت برنامه‌ریزی استراتژیک به اقدامات یک ادمین جهت می‌دهد.
  • |}
  • ادمین باید از ابزارهای مدیریت محتوا استفاده کند تا مطمئن شود که هیچ پستی از دست نمی‌رود و روند انتشار محتوا به بهترین شکل ادامه پیدا می‌کند.
  • گاهی مواقع هم افراد یا شرکت‌های بزرگ برای بهبود و توسعه کسب و کار یا رشد فروش خود در این رسانه اجتماعی، ادمین استخدام می‌کنند تا پیج‌شان در یک مسیر درست و منطقی قرار بگیرد.

با وجود مجازی بودن کار در خصوص ادمین شدن در اینستاگرام، قراردادی میان صاحب پیج و فردی که می خواهد ادمین پیج شود بسته می شود. هدف از انجام این کار، سپردن برخی از مسئولیت های پیج به فردی به جز صاحب اصلی پیج یا برند مربوطه است. یکی دیگر از مهارت‌هایی که می‌تواند به موفقیت یک ادمین اینستاگرام کمک کند، مهارت‌های ارتباطی است.

درآمد ادمین اینستاگرام یکی از موضوعات مهمی است که در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین امروزی مطرح می‌شود. با توجه به اینکه اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های اصلی برای فروش محصولات و ارائه خدمات تبدیل شده، داشتن یک ادمین حرفه‌ای که بتواند پیج را به‌خوبی مدیریت کند، امری ضروری به نظر می‌رسد. با توجه به حجم کار کم، این ادمین‌ها می‌توانند همزمان با چندین مجموعه کار کنند و از این راه درآمد خود را افزایش دهند. صفحه اینستاگرام رابطی است برای تعامل مدیران کسب و کار با مخاطبان و مشتریان. از آن‌جایی که مدیریت پیج بر عهده ادمین است، یکی دیگر از وظایف او این است که باید به تمامی نظرات، انتقادات، سوالات و پیام‌های ارسالی مخاطبان پاسخ دهد.

برای پیج‌های مختلف با توجه به گروه سنی مخاطب، ساعت آنلاین نیز متفاوت است. برای مثال اگر مخاطب پیج زنان خانه‌دار باشند، در هر ساعتی از روز ممکن است آنلاین شوند. اگر مخاطب پیج کارمندان دولتی هستند، باید از ساعت 14 عصر به بعد منتظر آنلاین شدن آن‌ها باشید. ادمین‌هایی که در این گروه درآمدی قرار می‌گیرند، تخصص‌های گوناگونی دارند. این ادمین‌ها توانایی مدیریت صفحات بسیار بزرگ را دارند و به دلیل آگاهی از روش‌های بازاریابی و فروش آنلاین، می‌توانند علاوه بر اینستاگرام، به عنوان مشاور برای سایر پلتفرم‌های اینترنتی نیز عمل کنند. این ادمین‌ها باید دانش جامعی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.

تردز اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل و راهنمای استفاده از Threads

اگر اینستاگرام مرتبا تمرکز شما را بهم می‌زند و باعث می‌شود ساعات طولانی وقتتان را در آن صرف کنید، می‌توانید هنگام اتمام کار از حساب کاربری خود خارج شوید. بجز شرایط اضطراری، در مهمانی‌ها و شرایط مشابه از اینستاگرام استفاده نکنید. بنابراین از لیست مهارت‌ها، مواردی که برای شما اولویت دارند و در آن‌ها نیز ضعیف هستید را انتخاب کنید و سعی کنید روی آن‌ها مسلط شوید. طبیعی است که یک ادمین متخصص‌ و حرفه‌ای‌، درآمد بیشتری نسبت به همکاران خودش داشته باشد.

{

اینستاگرام مارکتینگ: وظایف ادمین، ابزارها و مهارت‌های لازم

|}

برای مثال اگر تشخیص داده‌‎اید که باید به اینفلوئنسرها رجوع کنید، لازم است هزینه‌ی تبلیغ، میزان تاثیر آن بر پیج و تعداد کاربران جدید را تحلیل کنید. ۳- Sendible چیست؟یک ابزار کاربردی برای مدیریت پیج و تعامل با مخاطبان. بعضی محتواها فقط با هدف دیده شدن و افزایش فالوور ساخته می شوند و بعضی برای کمپین فروش و رساندن مخاطب به هدف پیج ساخته می شوند. این نوع ادمین باید مهارت کار با ابزارهای تولید محتوا و ساخت محتواهای جذاب، عنوان نویسی هدفمند و ساخت قلاب یا همان هوک برای محتوا را داشته باشد. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

یکی از دغدغه‌های دانشجویان و یا کسانی که به دنبال شغل دوم هستند، تداخل ساعت کاری با سایر وظایف آنها است. در شغل ادمینی شما محدودیت زمانی نداشته و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به کار مشغول شوید؛ به همین دلیل است آن را بهترین شغل دانشجویی می‌دانند. این تجزیه و تحلیل‌ها توسط ابزارهای اینستاگرام، سایت‌های مخصوص و برنامه‌های مرتبط انجام می‌شود؛ سپس نتیجه‌ی آن به ادمین تولید محتوا منتقل می‌شود تا بر اساس آن، یک تقویم جدید طراحی کنید.

برای مثال استفاده از ایمیل معتبر و امن و ایجاد رمز مناسب و قوی می تواند خطر هک های اینستاگرامی را کاهش دهد. همچنین اگر از تایید دو مرحله ای برای ورود به پیج استفاده کنید احتمال هک پیج شما به صفر می رسد. علت اینکه افراد کمی این مهارت را بلدند این است که یادگیری این مهارت با ریسک‌های فراوانی همراه است به‌خصوص زمانی که برای اولین بار تبلیغ می‌کنید و تجربه‌ای در این زمینه ندارید. هر چقدر به نرم‌افزارهای بیشتری برای تولید محتوا تسلط داشته باشید، خروجی محتواهای شما هم بهتر خواهد بود؛ بنابراین سعی کنید به نرم‌افزارهای تولید محتوا مسلط شوید. محتوای وایرال یا ویروسی به محتوایی گفته می‌شود که خیلی سریع در میان مردم دست‌به‌دست می‌شود.

قطعاً با بیان وظایف ادمین در اینستاگرام می توان معنای این اصطلاح را بهتر درک کرد. با توجه به مطالب فوق متوجه شدیم که واژه ادمین به معنای مدیر است و ادمین در اینستاگرام به شخصی اطلاق می شود که صفحه ای را در این شبکه اجتماعی مدیریت می کند. ادمین (Admin) کوتاه‌شده‌ی کلمه ادمینیستریتور (Administrator) است و به معنای مدیر، رئیس یا سرپرست می‌باشد. در کسب‌وکارهای اینستاگرامی، به فردی که یک اکانت یا صفحه اینستاگرامی را مدیریت می‌کند، ادمین گفته می‌شود.

البته این اصطلاح معمولاً برای پیج‌هایی به کار می‌رود که فالوورهای زیادی دارند و صاحب اصلی پیج، زمان کافی برای رسیدگی به امور صفحه اینستاگرامی خود را ندارد. گاهی مواقع هم افراد یا شرکت‌های بزرگ برای بهبود و توسعه کسب و کار یا رشد فروش خود در این رسانه اجتماعی، ادمین استخدام می‌کنند تا پیج‌شان در یک مسیر درست و منطقی قرار بگیرد. در مقاله «شغل ادمینی اینستاگرام چیست؟»، در مورد وظایف ادمین اینستاگرام مفصل صحبت کرده‌ایم. در این مقاله باهم مزایای ادمین شدن و وظایف یک ادمین اینستاگرام را بررسی کردیم و همچنین به این سوال که چگونه ادمین اینستاگرام شویم پاسخ دادیم. همانطور که می‌دانید، امروزه با حرکت کسب و کارها به سمت آنلاین شدن، نیاز به ادمین حرفه‌ای در بازار افزایش یافته است و افراد زیادی وارد این حرفه می‌شوند. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات لازم برای ادمین شدن و استخدام ادمین را به شما ارائه دهیم.

شغل دایرکتور اینستا برای افرادی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام به مسیج ها و کامنت ها پاسخ می دهند. فعالیت دایرکتر غالباً به صورت دورکاری است چرا که نیاز به چک کردن ۲۴ ساعته دایرکت ها و پیام ها دارد. با نکات ابتدایی در عین حال اصولی مدیریت پیج های اینستاگرامی آشنا شدید؛ در ادامه به  2 قانون مهم برای مدیریت حرفه ای پیج توجه کنید. هدف ما رسیدن سریع شما به کسب درآمد و کمک به شماست تا به جای سعی و خطا و از دست دادن زمان سریع به یک ادمین متخصص تبدیل شوید. درآمد ادمین اینستاگرام بسته به میزان تخصص از حداقل ۶ میلیون تا بالای ۵۰ میلیون از هر پیج است.

از مقالات انگلیسی و فارسی موجود در اینترنت در زمینه اینستاگرام بهره ببرید. با نرم افزارهای گرافیکی مانند Illustrator یا Photoshop کار کنید و حداقل تسلط نسبی را به دست آورید. • شرح یا متنی بنویسید که با محتوایی که آپلود کرده اید مطابقت داشته باشد.

یادگیری مهارت کپی‌رایتینگ یا تبلیغ نویسی به ادمین‌ها کمک می‌کند تا بازدهی محتواهایشان شدیدا بیشتر شود. سعی کنید در ساعاتی که مخاطبان شما بیشتر آنلاین هستند، ویدیو را منتشر کنید. به بخش Insights در اینستاگرام مراجعه کنید تا ببینید مخاطبان شما معمولا چه ساعاتی فعال‌تر هستند. اگر واقعا مهارتی را بلد نیستید، به‌جای بهانه‌آوردن سعی کنید آن مهارت را یاد بگیرید. در بخش دوم مقاله لیست مهارت‌های لازم را به شما معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین سعی کنید همه‌ی آن‌ها را در برنامه‌ی یادگیری خود قرار دهید.

برای تولید محتوا هم نیازی به ابزارهای گران قیمت و تجهیزات پیشرفته ندارید. یک گوشی میان رده کافی است و به قدری اپلیکیشن های گوشی خوب و کاربردی داریم که تمامی نیاز های محتوایی شما را می توانند برآورده کنند. حتماً فیلم‌هایی دیده‌اید که به مقایسه سبک زندگی‌های خاص با زندگی عادی مردم جامعه می‌پردازند.

اگر اشتباه انجامش دهید و در بازه ۳ ماهه تا ۶ ماهه، نتایج مناسبی را از طریق محتوا رقم نزنید به احتمال زیاد همکاری شما با کارفرما ادامه‌دار نخواهد بود. در واقع مهارت برنامه‌ریزی استراتژیک به اقدامات یک ادمین جهت می‌دهد. اگر این برنامه‌ریزی وجود نداشته باشد، احتمال انجام کارهای بی‌فایده و متفرقه بیشتر شده و سبب بی‌نظمی در پیج می‌شود. طبیعتا کسب‌وکارها هم در جایی‌ بیشتر فعال هستند که کاربران در آن حضور دارند. بعد از وقوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارهای فیزیکی به سمت آنلاین شدن حرکت کردند تا بتوانند از این فضای ایجاد شده به نفع خودشان استفاده کنند. به نظر شما آیا ربات ادمین اینبو می‌تواند به تنهایی تمامی وظایف یک ادمین را انجام دهد؟ نظرات ارزشمند خود را در بخش دیدگاه‌ها برای ما بنویسید.

در سال‌های اخیر، بسیاری از فروشندگان و بازاریاب‌ها، شروع به معرفی محصولات خود در صفحات اینستاگرام کرده و در زمان کوتاهی بهترین بازخور را دریافت کردند. شاید مهم‌ترین مهارت یک ادمین اینستاگرام، تولید محتوای حرفه‌ای باشد زیرا محتوا، بخش اصلی این کار است و ارزش کار ادمین‌ها با مهارت و توانایی آن‌ها در تولید محتوا سنجیده می‌شود. بنابراین یاد بگیرید با گوشی خود محتوا بسازید تا نیازی به لپ‌تاپ نداشته باشید و تقریبا در هر جایی بتوانید کارتان را انجام دهید. یکی از مهمترین عوامل در میزان حقوق ادمین در اینستاگرام، موقعیت جغرافیایی است. حقوق ادمین اینستاگرام نیز مانند تمامی مشاغلی که در شهری مانند تهران با سایر شهرها متفاوت است از این قاعده مستثنی نیست و تفاوت بسیار زیادی در حقوق ادمین در تهران با سایر شهرها وجود دارد.

او از روان‌ شناسی رفتار مشتری برای طراحی کمپین‌ هایی استفاده می‌کند که مشتریان را به اقدام (مثل خرید یا اشتراک‌ گذاری) ترغیب کند. مثلاً با ایجاد حس فوریت (Urgency) در تبلیغات، نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. این کار به طور کلی سخت و زمانبر است ولی نسبت به وظایف دیگه بسیار ساده‌تر به شمار می‌رود. البته تمام این وظایف همیشه بر عهده‌ی یک نفر نیست، بلکه چند ادمین با همکاری یکدیگر در این مسیر پیش می‌روند.

در نهایت، ادمین‌ها با بهبود مهارت‌های خود و همکاری با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، می‌توانند درآمد خود را به سطوح بالاتری برسانند. علاوه بر این، ادمین‌های حرفه‌ای می‌توانند با ارتقای مهارت‌های خود و یادگیری روش‌های جدید برای جذب فالوور، تولید محتوا و طراحی استراتژی‌های تبلیغاتی موقعیت‌های شغلی بهتری پیدا کنند. در برخی دیگر از بیزینس‌ها، وظایف ادمین محدود به انتشار محتوا و تعامل با مخاطبان است. این تفاوت در مسئولیت‌ها و اختیارات ادمین‌ها، عامل اصلی تعیین میزان درآمد آن‌ها به شمار می‌آید. به عبارت دیگر، هر چقدر که مسئولیت‌های ادمین بیشتر باشد، طبیعتا درآمد بیشتری هم خواهد داشت. یکی از مسئولیت‌های اصلی ادمین اینستاگرام، جذب فالوورهای جدید و باکیفیت است.

چه چیزی از این بهتر؟ در ضمن اطلاعات تکمیلی ادمین ها مانند اینکه ایا پاره وقت یا تمام وقت هستند، به صورت دورکاری کار می کنند یا حضوری  و… نیز به شما نمایش داده میشود. پس پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت اختصاصی ادمین های اینستاگرام یعنی سر بزنید. اما باید توجه داشت که پلتفرمی به بزرگی اینستاگرام نمی‌تواند با تنها یک Webmaster اداره شود. بنابراین، پرسیدن مستقیم «ادمین اینستاگرام کیست؟» به منظور دستیابی به پاسخی جامع و مفید، چندان راهبردی نیست. برخی از ادمین‌ها که در حوزه تبلیغات، برنامه‌ریزی، بازاریابی و ارائه مشاوره به کارفرما نیز فعالیت دارند، در این دسته قرار می‌گیرند. ادمین‌هایی که در این گروه درآمدی هستند، دارای مهارت‌های بالایی در تولید محتواهای جذاب و باکیفیت هستند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
درآمد ادمین اینستاگرام